fbpx
 

Dedykowane systemy CRM w oparciu o Open Source

Dedykowane systemy CRM w oparciu o Open Source

Dedykowane systemy CRM w oparciu o Open Source

Systemy IT zapewniające otwarty kod źródłowy są doskonałym rozwiązaniem dla każdej dużej i średniej firmy, której zależy na wysokiej elastyczności oprogramowania i dostosowaniu go do specyficznych potrzeb. Warto podkreślić, że dedykowane systemy CRM nie muszą być tworzone od zera. Idealnym rozwiązaniem stają się systemy CRM Open Source, które oferują firmom działający, rozbudowany oraz przetestowany produkt bazowy, który następnie można dowolnie rozbudować lub zmienić względem potrzeb. W konsekwencji, firma uzyskuje jednolitą, kompleksową i jednocześnie dedykowaną platformę do zarządzania relacjami z klientami.

W pierwszym odcinku jedynego w Polsce programu telewizyjnego o systemach CRM omawiamy możliwości i korzyści biznesowe wynikające z przygotowania przez firmę wdrożeniową takiej platformy.

Zagadnienia, które poruszamy w odcinku:

  1. Typy systemów CRM dostępne na rynku oraz ich wady i zalety
  2. Dedykowane systemy CRM w oparciu o Open Source
  3. Możliwości funkcjonalne wynikające z wdrożenia takiego rozwiązania
  4. Korzyści wynikające z użytkowania oprogramowania, które jest rozwijane przez globalną społeczność developerską
  5. Sposobność wyboru dowolnej formy instalacji
  6. Przykłady wdrożeń realizowanych przez eVolpe
  7. Integracje z innymi systemami

 

Zgodnie z filozofią CRM, każde przedsiębiorstwo powinno umieścić klienta w centrum swoich działań. Natomiast właściwie przygotowany i wdrożony system klasy CRM pozwali przekuć tę filozofię w realne działania operacyjne, które przyczyniają się do wzrostu jakości obsługi i tzw. Customer Experience. Dzisiejszy odcinek naszego programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” przedstawia informacje pokazujące, że dedykowane systemy CRM oparte o otwarty kod źródłowy, mogą stanowić dla firmy kompleksowe źródło informacji o kliencie i jego podróży, której ostatecznym celem jest zawarcie transakcji.

Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami:

Jakie świadczymy usługi w ramach konsultingu i analizy biznesowej

Jakie systemy CRM wdrażamy

Jak przebiega wdrożenie i co dostarczamy w ramach realizowanych prac

Tags:


Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close