CX Quiz Zweryfikuj poziom strategii Customer Experience w Twojej firmie. * Imię * Firma * Email * [wymagane] Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celu udostępnienia wyników quizu. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych. Procesy biznesowe Czy regularnie zbieracie i analizujecie dane dotyczące doświadczeń klientów w kontaktach z Waszą firmą? TAK NIE None Procesy biznesowe Czy uporządkowano i zoptymalizowano procesy biznesowe w Waszej firmie pod kątem doświadczeń klientów? TAK NIE None Procesy biznesowe Czy określono jasne procedury reagowania na skargi, zażalenia, wnioski klientów? TAK NIE None Procesy biznesowe Czy w Waszej firmie określono KPIs do oceny efektywności strategii CX? TAK NIE None Procesy biznesowe Czy klienci często wracają do Waszej firmy i polecają ją innym? TAK NIE None Kultura organizacyjna Czy wszystkie działy Waszej firmy, z którymi styczność ma klient (Marketing, Sprzedaż, Obsługa Klienta), skutecznie ze sobą współpracują? TAK NIE None Kultura organizacyjna Czy macie jasno określoną wizję doświadczenia klienta, która jest komunikowana wszystkim pracownikom? TAK NIE None Kultura organizacyjna Czy liderzy w firmie promują wartości związane z obsługą klienta? TAK NIE None Kultura organizacyjna Czy regularnie przeprowadzacie szkolenia dla pracowników dotyczące strategii CX? TAK NIE None Kultura organizacyjna Czy można powiedzieć, że nacisk na potrzeby klientów przeniknął do ogólnej kultury organizacyjnej w Waszej firmie? TAK NIE None Wykorzystywane technologie Czy w firmie stosowane są narzędzia analityczne do monitorowania doświadczeń klientów? TAK NIE None Wykorzystywane technologie Czy technologia wykorzystywana w Waszej firmie umożliwia personalizację doświadczeń klientów? TAK NIE None Wykorzystywane technologie Czy korzystacie z automatyzacji i/lub mechanizmów sztucznej inteligencji (AI) w celu poprawy obsługi klienta? TAK NIE None Wykorzystywane technologie Czy technologia, z której korzystacie w firmie, wspiera także pracowników w dostarczaniu lepszej obsługi klienta? TAK NIE None Wykorzystywane technologie Czy wykorzystujecie zintegrowaną platformę IT do zarządzania doświadczeniem klienta (CRM + Marketing Automation + Customer Service)? TAK NIE None Time's up