fbpx
 

Ecommerce

Innowacyjne systemy CRM dla e-commerce

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak eVolpe może pomóc Twojej firmie.

e-commerce

Branżę e-commerce charakteryzuje bardzo dynamiczna sprzedaż, niezależnie, czy zakupów dokonujemy na potrzeby indywidualne, czy firmowe. Dodatkowo, duża ilość pojedynczych klientów wymagających od firmy indywidualnego traktowania sprawia, że zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta nie jest sprawą oczywistą.

Z tego względu każdy średni i duży e-biznes potrzebuje systemów informatycznych, które będzie można w każdej chwili dostosować do zmieniających się warunków rynkowych. Tę cechę posiadają systemy oparte o otwarty kod źródłowy, których wdrożeniami zajmuje się eVolpe.

CRM dla e-commerce

Wzrost sprzedaży i liczby klientów, który nieustannie notują sklepy internetowe powoduje, że firmy te stają przed wyzwaniem wyboru odpowiedniego systemu CRM dla e-commerce. Oprogramowanie to powinno spełniać rolę analityczną, sprzedażową oraz utrzymaniową. Idealnie by było, gdyby zapewniało również podstawowe funkcje marketingowe. Właśnie takimi, kompleksowymi systemami CRM dla e-commerce zajmuje się eVolpe.

Wdrożone rozwiązania z zakresu zarządzania relacjami z klientami sklepów internetowych pozwalają analizować, jak poszczególni nabywcy poruszają się po e-sklepie, wraz z informacją o oglądanych produktach, czy też porzuconych koszykach. Tego typu informacje bywają niezwykle istotne w kontekście optymalizacji funkcjonowania sklepu, w celu pozyskania większej liczby aktywnych klientów.

CRM dla e-commerce gromadzi dane o klientach w jednym miejscu integrując się z systemami do zarządzania sklepami internetowymi (np. Magento), finansowo-księgowymi i magazynowymi. Wszystkie dane z ww. systemów dotyczą poszczególnych klientów. CRM jest więc najbardziej właściwym miejscem, w którym powinny być przechowywane kluczowe informacje o nabywcach. Takie skupienie danych pozwala również idealnie raportować sprzedaż i obsługę klienta.

Zagregowane dane o klientach pozwalają odpowiednio profilować każdą osobę po takich danych jak wiek, geolokalizacja, preferencje zakupowe, historia zakupów i inne. Tak wyfiltrowana baza klientów może posłużyć do zrealizowania targetowanej kampanii e-mail marketingowej mającej na celu dosprzedaż klientom konkretnych produktów. Tego typu działania są możliwe do wykonania z wykorzystaniem, albo systemu CRM dla e-commerce wraz z modułem e-mail marketingowym, albo poprzez integrację CRM z systemem marketing automation.

Wykorzystywane Systemy

Customer Relationship Management

Marketing Automation

Porozmawiaj z nami o systemach CRM dla e-commerce w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close