Co nowego przyniesie SugarCRM w wersji 7.6?

Co nowego przyniesie SugarCRM w wersji 7.6?

sugarcrm76

Najprawdopodobniej jeszcze w tym miesiącu będziemy świadkami premiery SugarCRM w wersji 7.6. To dobry moment, żeby przyjrzeć się nadchodzącej odsłonie najsłodszego systemu CRM i nowej funkcjonalności w kluczowych obszarach platformy.

Najistotniejsza zmiana w odsłonie 7.6 obejmuje nową funkcjonalność mechanizmu workflow. Nowe narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi wykorzystujące notacje BPMN (Business Process Modeling Notation) wzbogaci SugarCRM o wygodny edytor wizualny, ulepszony system alertów, eskalacji i zatwierdzeń, wsparcie dla złożonych i równoległych procesów oraz kreator reguł biznesowych. Dzięki tym zmianom, posiadacze wersji Enterprise będą mogli zautomatyzować dowolne procesy biznesowe korzystając z interfejsu graficznego. Dodatkowo, za pomocą kreatora reguł biznesowych każdy – nawet „nieprogramujący” – użytkownik będzie mógł indywidualnie tworzyć własne skomplikowane zasady workflow.

Z punktu widzenia dotychczasowych użytkowników wartą odnotowania informacją jest fakt, że nowa funkcjonalność będzie dostępna w formie dodatkowego modułu Process Author. Użytkownicy przyzwyczajeni do workflow managera będą mogli korzystać z niego w niezmienionej formie.

Dalsze usprawnienia obejmą nowe możliwości dostosowania wersji mobilnej SugarCRM pod indywidualne potrzeby użytkownika. Wraz z przejściem na wersję 7.6 każdy użytkownik będzie mógł zarządzać mobilnym pulpitem i jego elementami oraz uczestniczyć we współpracy z zespołem poprzez strumień aktywności.

Istotne zmiany zajdą również w zakresie użyteczności platformy dla wszystkich użytkowników mających bezpośredni kontakt z klientem. Nowe widoki oparte na rolach znacznie ułatwią pracownikom kontaktującym się z klientami znalezienie informacji najistotniejszych z ich punktu widzenia i lepsze poznanie osób z którymi będą się komunikować.

Nadchodzące udogodnienia komentuje również CEO SugarCRM Inc., Larry Augustin:

Firma zmienia się na lepsze, kiedy dobrze poinformowani pracownicy współpracują ze sobą, żeby zapewnić klientom możliwie najlepsze doświadczenia. Sugar w wersji 7.6 zgrabnie wpisuje się w realizację obu założeń. Dzięki umożliwieniu użytkownikom pełnego wglądu w klienta niezależnie od tego gdzie są oraz zaawansowanemu mechanizmowi workflow SugarCRM pozwala na skoordynowanie złożonych interakcji tak, żeby klienci czuli się dobrze poznani i dobrze obsłużeni.

Wersja 7.6 będzie dostępna w nadchodzących tygodniach. Tym samym niedługo przekonamy się, czy zmiany nad którymi przez wiele miesięcy w pocie czoła pracowali deweloperzy SugarCRM spełnią oczekiwania użytkowników „słodkiego CRM”. Informacji o premierze oraz recenzji wprowadzonych nowości możecie się spodziewać wkrótce na naszym blogu.



mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close