Artykuły

Tak samo jak Ty, tak i wielu podobnych Tobie project managerów zastanawia się w tej chwili, jak wybrać CRM? Przecież będzie to decyzja na lata, która w wielu przypadkach ma istotny wpływ m.in. na to: Jak zwiększyć sprzedaż i wydajność usług bez zwiększania kosztów operacyjnych? Jak...

Już za niecały miesiąc odbędą się ICT LIVE 2018 Międzynarodowe Targi i Kongres IT&Mobile. W dniach 12.04 – 14.04 eVolpe będą reprezentować specjaliści w branży CRM – Sławomir Wnuk i Maciej Jankiewicz. Targi ICT Live IT&Mobile odbywają się po raz pierwszy, prezentując polskie i zagraniczne rozwiązania IT i...

Podobnie jak w roku minionym, przygotowaliśmy zestawienie pięciu - w naszej ocenie - najlepiej rokujących trendów, które ukształtują branżę CRM na najbliższe 12 miesięcy. Specjalnie dla naszych czytelników przyjrzeliśmy się opiniotwórczym magazynom biznesowym i skonstruowaliśmy subiektywny ranking najczęściej pojawiających się prognoz. Efekty naszej analizy znajdziecie...

Nie da się ukryć, że marketing szeptany rośnie w siłę. W dobie Internetu zdecydowanie szybciej  wymieniamy się opiniami. To, co jeszcze dwie dekady temu wymagało od nas sporego zaangażowania, ponieważ wiązało się z intencjonalnym - werbalnym bądź pisemnym - pochlebstwem, aktualnie zajmuje nie więcej niż...

Wdrożenia SugarCRM w B2C Kilka miesięcy temu przedstawiliśmy na naszym blogu 25 wskazówek do wykorzystania systemu CRM w kanale B2C. Sprzedaż i obsługa klienta indywidualnego znacznie różni się od modelu współpracy z klientem biznesowym. Stąd chcielibyśmy przybliżyć naszym czytelnikom niektóre z wdrożeń systemu SugarCRM w B2C...

Integracja na pierwszym miejscu!   W ostatnim czasie nasz zespół znacznie się powiększył. Cieszymy się ogromnie, że rodzina eVolpe rośnie w siłę. Przykładamy ogromną wagę do przyjemnej atmosfery w pracy. Zależy nam, aby każdy miał możliwość bliższego poznania swoich współpracowników. Z tego powodu po raz kolejny udaliśmy...

W eVolpe pracuje obecnie 30 pracowników: developerzy, pracownicy działu marketingu i sprzedaży, analitycy i inni. Każdy z nas ma odmienne zainteresowania, inne zadania. Ale łączy nas jedno, chęć rozwoju i dzielenie się wiedzą. Firma przykłada wielką wagę do stwarzania możliwości samorozwoju pracowników i stara się...

Baza wiedzy CRM – 9 obszarów Zwykle, kiedy tłumaczymy naszym klientom, do czego służy system CRM i jak mogą go wykorzystywać, ograniczamy się do przełożenia na język polski angielskiego rozszerzenia skrótu. "Customer Relationship Management, czyli zarządzanie relacjami z klientami" - mówimy. Jest to na tyle obszerne, a jednocześnie...

Przeglądając różnego rodzaju strony internetowe zapewne natrafiłeś na wyskakujące - zwykle w dolnej, prawej części ekranu - okienka czatu. Coraz więcej firm zachęca internautów do porozmawiania o ofercie bezpośrednio z konsultantem. W ten sposób niwelowane jest ryzyko, że potencjalny klient „przeklika się” przez zakładki, zbierze...

SugarCRM po raz kolejny potwierdza, że cały czas podąża za trendami rynkowymi, a nawet samodzielnie je kreuje. W tym tygodniu firma z Kalifornii zaprezentowała nowy produkt, uzupełniający dotychczasową funkcjonalność systemu CRM, a jednocześnie początkujący całą serię nowych rozwiązań typu Relationship Intelligence. Mowa o SugarCRM Hint...