Artykuły

Dość często widuję w Internecie oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. CRM. Zakładam, że to efekt wzrostu świadomości na temat korzyści płynących z posiadania tego typu oprogramowania. Skoro firmy poszukują takich rozwiązań, to wzrasta też popyt na specjalistów, którzy zajmą się projektem, albo dokończą to, co...

Co najbardziej interesuje sprzedawcę? Target, potrzeby klienta, z którym negocjuje umowę, dzwoniący telefon? Wszystkie te rzeczy są bardzo istotne dla Twojego biznesu. Koncentracja tylko na nich świadczy jednak o dość krótkowzrocznym planowaniu. Jeżeli zależy Ci na długotrwałych relacjach z klientami – sugeruję zadbać przede wszystkim o...

Sytuacja jest – oględnie mówiąc - „niewesoła”. Druga fala epidemii trwa. Nie będę przytaczał statystyk, bo te zmieniają się bardzo szybko, a zależy mi na uniwersalności tego artykułu. Zresztą, bardzo prawdopodobne, że samodzielnie na bieżąco śledzisz, co dzieje się w Polsce i na świecie. Pewnie...

Od czterech lat pracuję w eVolpe przy wdrożeniach systemów CRM. W tym czasie widziałem wiele różnych podejść do takiego przedsięwzięcia. Chciałbym dzisiaj poruszyć temat pod kątem przygotowania na taką rewolucję. W artykule znajdziesz informację o: okolicznościach kształtujących przebieg wdrożenia CRMbłędach w zarządzaniu zmianądobrych praktykach na rzecz user...

Wybacz, dzisiaj będę się trochę powtarzał...

Zastanawiam się kim jesteś, co Cię tutaj przyciągnęło, czy jesteś moim przyszłym lub aktualnym klientem? Mam szczerą nadzieję, że niedługo będziemy mieli okazję porozmawiać „na żywo”. Na dole zostawię w tym celu formularz kontaktowy. Sprawdźmy, czy udam mi się nakłonić Cię do pozostawienia tam wiadomości. Szybki...

Porównujesz systemy CRM? Oszczędź sobie zachodu. Duża, wyspecjalizowana organizacja badawcza właśnie zrobiła to za Ciebie. A efekty ich pracy są dostępne w Internecie. Magiczny Kwadrant Gartnera 2020, bo to o tym mowa – to podzielony na cztery części schemat, który porządkuje dostawców oprogramowania dla biznesu ze względu na...

Raport eVolpe na podstawie ankiety „CRM Generator” Od dłuższego czasu przymierzaliśmy się do opracowania i upublicznienia danych zebranych w ankiecie „CRM Generator” dostępnej na stronie eVolpe. Od początku jej istnienia planowaliśmy wydanie raportu, który zbierze uzyskane wnioski w całość. Nie spodziewaliśmy się jednak, jaki potencjał drzemie...

HCM to nie(koniecznie) choroba serca. Rozmowa z klientem. - „Czy używają Państwo HCM-a?” - „A co to takiego?” W sumie dobre pytanie! Nie miałem rzecz jasna na myśli ani konserwatorium w kanadyjskim Halifax, ani niemieckiej instytucji badawczej Hausdorff Center for Mathematics. Huty Cynku Miasteczko Śląskie (HCM S.A.) też nie....

Kontynuuję dzisiaj wywołany w trakcie kwarantanny temat usług realizowanych przez eVolpe w trybie zdalnym. Była już mowa o analizie przedwdrożeniowej i fazie prac implementacyjnych oraz szkoleniach dla użytkowników. Chcesz się dowiedzieć, jak może wyglądać nasza współpraca po starcie produkcyjnym? Spieszę z odpowiedzią. Mimo postępującego odmrożenia gospodarki...

eVolpe to Grupa Consulting Group to nie tylko ładnie brzmiące dopowiedzenie. Zawsze chciałem, żeby eVolpe stało się marką parasolową. Pod znakiem pomarańczowego lisa działamy już ponad dekadę. Kilka lat temu wystartował błękitny eVolpe Software House. Od około roku wtyczki naszego autorstwa rozprowadzamy w ramach eVolpe Shop....

Employee Interaction Tracking. Czy? Jak? Kiedy? Podobnie jak wiele innych przedsiębiorstw, które w czasie pandemii działały zdalnie, eVolpe pracuje już z biura. O naszym Office Re-Entry pisał ostatnio Marcin Różański. Była mowa o małym przemeblowaniu i nowych zasadach sanitarnych. Wszystko to dla naszego wspólnego bezpieczeństwa. Jak...