Artykuły

Spotkałeś się z opinią, że CRM to sposób na inwigilację pracowników? A sprzedawcy nie lubią z niego korzystać?Znasz przykłady frustracji wyrażanej przez menadżerów, którym niefunkcjonalny CRM utrudnia podejmowanie decyzji? Najwyższy czas rozsądzić, kto ma gorzej...

Zajawka na dobry początek Czy byłeś już na prezentacji systemu IT, o którym ktoś Ci powiedział, że został stworzony z myślą o użytkowniku? Ile razy wydało Ci się to chwytem marketingowym bez poparcia? W dzisiejszym artykule postaram się pokazać Ci coś świeżego. Platformę, z której, aż...

Zadowolony klient chętniej zapłaci więcej za ulubiony produkt lub usługę. Jeśli zadbasz o jego doświadczenie, skrócisz też proces decyzyjny podczas kolejnych zakupów. Łatwiej bowiem wybrać coś, co już się sprawdziło niż przechodzić przez etap badania rynku ponownie. Oznacza to, że o wiele bardziej opłaca Ci...

Przygotowujesz się do wdrożenia systemu IT w Twojej firmie? Zobacz, co Cię czeka, w jaki sposób pracuje zespół deweloperski oraz na jakim etapie potrzebny będzie Twój aktywny współudział. Zebrałem to dla Ciebie w 6 osobnych punktach. Mam nadzieję, że przyda Ci się ta wiedza,...

Masz doświadczenie z projektami wdrożeniowymi? Może zdążyłeś już zrobić research tego tematu? A może dopiero zorientowałeś się, jak bardzo mozolny jest to proces? To prawda. Bywa, że trwa tygodniami, a nawet miesiącami. I choć prawdopodobnie brzmi to wszystko dość przytłaczająco, uwierz mi, że warto....

Przytoczyliśmy tu ostatnio 9 obszarów, o które z pewnością zapyta Cię konsultant z firmy wdrożeniowej. Nie powinieneś jednak takiemu komuś pozostać dłużny. Warto przy okazji doprecyzować kilka kwestii...

Dość często widuję w Internecie oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. CRM. Zakładam, że to efekt wzrostu świadomości na temat korzyści płynących z posiadania tego typu oprogramowania. Skoro firmy poszukują takich rozwiązań, to wzrasta też popyt na specjalistów, którzy zajmą się projektem, albo dokończą to, co...

Co najbardziej interesuje sprzedawcę? Target, potrzeby klienta, z którym negocjuje umowę, dzwoniący telefon? Wszystkie te rzeczy są bardzo istotne dla Twojego biznesu. Koncentracja tylko na nich świadczy jednak o dość krótkowzrocznym planowaniu. Jeżeli zależy Ci na długotrwałych relacjach z klientami – sugeruję zadbać przede wszystkim o...

Sytuacja jest – oględnie mówiąc - „niewesoła”. Druga fala epidemii trwa. Nie będę przytaczał statystyk, bo te zmieniają się bardzo szybko, a zależy mi na uniwersalności tego artykułu. Zresztą, bardzo prawdopodobne, że samodzielnie na bieżąco śledzisz, co dzieje się w Polsce i na świecie. Pewnie...

Od czterech lat pracuję w eVolpe przy wdrożeniach systemów CRM. W tym czasie widziałem wiele różnych podejść do takiego przedsięwzięcia. Chciałbym dzisiaj poruszyć temat pod kątem przygotowania na taką rewolucję. W artykule znajdziesz informację o: okolicznościach kształtujących przebieg wdrożenia CRMbłędach w zarządzaniu zmianądobrych praktykach na rzecz user...

Wybacz, dzisiaj będę się trochę powtarzał...

Zastanawiam się kim jesteś, co Cię tutaj przyciągnęło, czy jesteś moim przyszłym lub aktualnym klientem? Mam szczerą nadzieję, że niedługo będziemy mieli okazję porozmawiać „na żywo”. Na dole zostawię w tym celu formularz kontaktowy. Sprawdźmy, czy udam mi się nakłonić Cię do pozostawienia tam wiadomości. Szybki...