opis stanowiska
- prowadzenie i rozwijanie firmowych profili w Social Media
- wsparcie zespołu w prowadzeniu osobistych profili w Social Media
- obsługa kampanii reklamowych (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads)
- tworzenie rolek, krótkich filmów i materiałów na Social Media oraz montaż dłuższych form
- współtworzenie i prowadzenie kampanii prospectingowych z wykorzystanie LinkedIn Sales Navigator
- wsparcie działu HR w wewnętrznych inicjatywach i komunikacji employer brandingowej
wymagania
- znajomość narzędzi: Midjourney, ChatGPT, Canva, DaVinci Resolve, pakiet Adobe, CapCut, lub ich odpowiedników
- praktyczna wiedza z zakresu obsługi kampanii reklamowych (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads)
- doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili w social media
- umiejętność tworzenia angażujących materiałów (prezentacje biznesowe, karuzele, posty etc.)
- kreatywność i otwartość na nowe technologie oraz trendy marketingowe
mile widziane
- doświadczenie w prospectingu B2B z użyciem LinkedIn Sales Navigator
- doświadczenie w realizacji kreatywnych projektów z użyciem AI