2.
Co to znaczy "wdrożenie systemu CRM"?
6.
Co to jest Time&Material?
8.
Co to jest Product Backlog?
9.
Jak się nazywa koordynator projektu z ramienia inwestora/klienta?
10.
Jak się nazywają warsztaty przed wdrożeniem, które służą zebraniu potrzeb wobec systemu?
11.
Czy systemy Open Source są darmowe?
13.
Jak nazywa się rozwiązanie technologiczne, które przy niskim nakładzie kosztów zapewnia pierwsze mierzalne zyski dla organizacji?
14.
Jaką nazwą określa się zwięzły opis funkcji, która ma zostać włączona (zaimplementowana) do systemu?
15.
Który opis obrazuje błąd krytyczny systemu?
16.
Kto płaci za naprawę błędów w systemie?
18.
Podaj przykład zabezpieczenia interesów klienta w umowie wdrożeniowej.
19.
Jaka jest podstawowa cecha metodyki Waterfall i modelu rozliczeniowego Fixed Price?
20.
Czy system CRM warto zintegrować z innymi aplikacjami wykorzystywanymi w firmie?
21.
Jaki etap powinien kończyć wdrożenie systemu CRM?
23.
Ile średnio wynosi zwrot z inwestycji w system CRM?