eVolpe na kongresie „Efektywna sprzedaż” z udziałem prof. Roberta Cialdiniego

23 listopada 2016 roku, jako jeden z partnerów wydarzenia, wzięliśmy udział w konferencji pt. „Efektywna sprzedaż” zorganizowanej w Hali Stulecia we Wrocławiu.

efektywna sprzedaż kongres

Gościem specjalnym kongresu był badacz zachowań społecznych — profesor Robert Cialdini.

Swój wykład oparł na najbardziej popularnych publikacjach: „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”, „Tak! 50 sekretów nauki perswazji” oraz premierowej pozycji „Pre-suasion”. W ramach dwuczęściowego wystąpienia opowiadał o najnowszej perspektywie sprzedaży, przewidywaniu zachowania konsumentów, sprzedaży na zasadach „win-win”, zaspokajaniu potrzeb Konsumenta 3.0 oraz budowaniu długotrwałych i efektywnych relacji z klientem. Znaczną część poświęcił na omówienie zaproponowanego w najnowszej książce pojęcia preswazji, czyli działań poprzedzających właściwy komunikat sprzedażowy, mających na celu wywołanie określonego stanu umysłu u odbiorcy (w celu zwiększenia szansy na sprowokowanie konkretnego, pożądanego zachowania).

Szansę na spotkanie w cztery oczy ze światowej klasy psychologiem otrzymała między innymi Dyrektor Działu Operacyjnego eVolpe — Magdalena Ziębińska (na zdjęciu).

efektywna sprzedaż kongres robert cialdini magdalena ziębińska evolpe

W ramach kongresu przemawiali także:

  • Piotr Karkoszka — założyciel firmy konsultingowej Leadersway;
  • Justyna Liber – akredytowany konsultant Talent Dynamics oraz założycielka firmy szkoleniowej Libers Groups Grow to Success;
  • Sebastian Kotow – autor serii książek pt. „Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę” (napisanych we współpracy z Brianem Tracy);
  • Marcin Kokoszka – prelegent szkoleniowy i konferencyjny z zakresu rozwoju osobistego, płynności finansowych oraz bezpieczeństwa działalności gospodarczych;
  • Michał Zawadka – mówca inspiracyjno-motywacyjny, założyciel wydawnictwa Mind&Dream;
  • Adam Gnych – trener biznesowy rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
efektywna sprzedaż evolpe

Podczas kilku bloków tematycznych poruszano kwestie dotyczące: warunków skutecznej transakcji, stanu flow, sztuki wygrywania, projektowania przekazu sprzedażowego oraz emocji rządzących sprzedażą.

efektywna sprzedaż kongres

Ponadto, wszyscy uczestnicy otrzymali doskonałą okazję do zapoznania się z produktami i usługami oferowanymi przez partnerów wydarzenia. Wśród prestiżowego grona wystawców znalazło się oczywiście eVolpe. W czasie przerw pomiędzy prelekcjami istniała możliwość zapoznania się z ofertą naszego przedsiębiorstwa oraz rozmowy ze specjalistami SugarCRM oraz SuiteCRM.

Dużą popularnością cieszył się zorganizowany przez naszą ekipę konkurs wizytówkowy. Najlepsze hasła dotyczące systemów CRM zostały nagrodzone voucherami na lot w tunelu aerodynamicznym. Wśród zwycięzców znaleźli się: Jakub Kmieciak, Małgorzata Porębska, Bogdan Świech, Zdzisław Celusta. Gratulujemy!

evolpe gadżety
Scroll to Top