Features to remember – Część 2

Zapraszamy do zapoznania się z nowym odcinkiem z cyklu „Features to remember”. Tym razem prezentujemy dodatki i funkcjonalności pomocne zarówno przy realizacji zadań sprzedażowych jak i analitycznych.

1. Przetargi

Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM
przetargi

Moduł Przetargi to doskonałe narzędzie dla wszystkich firm uczestniczących w postępowaniach przetargowych. Zapewnia zaawansowane zarządzanie dla uczestników oraz oferentów postępowań przetargowych wraz z kontrolą terminów składania ofert i wymaganych do przedstawienia dokumentów.

Kluczową funkcjonalnością jest identyfikacja oraz możliwość gromadzenia informacji wymaganych do przystąpienia do przetargu. Przejrzysty interfejs zapewnia w jednym miejscu dostęp do wszystkich informacji odnośnie form, terminów i wartości przetargu.  Dane można powiązać np. z szansą sprzedaży czy kontrahentem. Możliwa jest również implementacja powiadomień informujących o końcu ważności wybranych dokumentów oraz kontrolowania dat i terminów składania zapytań do treści SIWZ. Dodatkowo sortowanie przetargów wg priorytetów umożliwia analizę rentowności.

2. Automatyczne oznaczenie klienta jako VIP

Kompatybilność z SugarCRM

Do SugarCRM możliwe jest dołączenie dodatkowego pola typu Checkbox, które będzie automatycznie uzupełniane po spełnieniu ustalonych z góry warunków. Pole to znajduje doskonałe zastosowanie do automatycznego oznaczania klientów jako „VIP”, gdy przykładowo w ostatnim roku klient osiągnął próg obrotowy > X PLN lub pole „Branża” jest określonego typu. Funkcja ta pozwala na łatwą identyfikację i filtrowanie najważniejszych kontrahentów.

3. Wizyty na stronie

Kompatybilność z SugarCRM

„Wizyty na stronie” to dodatkowy subpanel stworzony w celu rejestrowania każdorazowych wejść użytkowników SugarCRM w widok szczegółowy rekordów, w modułach Namiary, Kontakty i Kontrahenci. Subpanel jest polecany szczególnie pod kątem analitycznym dla osób zarządzających sprzedażą. Dostępne są w nim informacje o tym, który użytkownik odwiedzał daną stronę w SugarCRM wraz z dokładną datą wejścia. Pomimo, że SugarCRM jest systemem najchętniej polecanym przez użytkowników, warto mieć w firmie kontrolę nad tym, czy faktycznie jest on używany.

wizyty
Scroll to Top